کتابخانه تخصصی زن و خانواده افتتاح شد 

کتابخانه تخصصی زن و خانواده افتتاح شد 

تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
عصر امروز ۱۸ اسفند ماه طی مراسمی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان کتابخانه تخصصی زن و خانواده در کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا جیرفت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۱۸ اسفند ماه طی مراسمی با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان کتابخانه تخصصی زن و خانواده در کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا جیرفت افتتاح شد.

 

«مجید خوبی زاده» در این مراسم، ضمن گرامیداشت ۱۸ اسفند ماه، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت مطالعه، یکی از رویکرد های ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در سطح جنوب کرمان تا به امروز ۲۵۹ کتابخانه در مساجد راه اندازی شده است که از این تعداد ۲۲۳ کتابخانه به صورت باز و ۲۶ کتابخانه نیز به صورت مخزن دار در حال خدمت رسانی به دوستداران کتاب هستند.

وی ابراز کرد: امروز نیز به لطف خداوند توفیقی حاصل شد تا دویست و شصتمین کتابخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد را در مسجد سیدالشهدا شهر جیرفت راه اندازی کنیم.

خوبی زاده اظهار کرد: این کتابخانه از جمله کتابخانه های مخزن دار است که فعالیت خود را با ۳۵۰ جلد کتاب تخصصی در حوزه زن و خانواده آغاز کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: یکی از فعالیت های کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد علاوه بر امانت دهی کتاب، برگزاری مسابقات متنوع کتاب خوانی است که این مهم زمینه تشویق و ترغیب مردم به مطالعه را فراهم می کند.

وی یادآور شد: امسال در اختتامیه جشنواره کتاب کانون های فرهنگی هنری مساجد، کتابدار کانون فرهنگی هنری جامع جیرفت و همچنین کتابخانه کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان موفق به کسب رتبه سوم کشوری شدند.

خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با افتتاح این کتابخانه تخصصی زن و خانواده بتوانیم موثر در عرصه آگاه سازی مسائل مربوط به خانواده برداریم.

پایان پیام/ 586